Andra Fornea – CEO Concept Story

In cadrul Revistei de Psihologie | Mediere | Formare | Coaching www.UltraPsihologie.ro apare o noua familie: Concept Story. De aceasta familie se va ocupa direct dna Andra Fornea Sasu. Care vor fi atributiile dnei Fornea: selectarea de persoane cu care va colabora, selectarea de material (primire, citire, editare ). trimiterea materialelor catre redactie. Toate drepturile de autor vor apartine autorilor de drept, ale acestor materiale publicistice/artistice. Articolele vor fi publicate sub categoria Concept Story. Orice diferend de ordin relational sau/si publicistic se va rezolva in cadrul Concept Story si nu UltraPsihologie.ro.

Nume: Sasu Fornea
Prenume: Andra Elena
Data nasterii: 23 08 1977
Locul nasterii: Bucuresti
Stare civila: casatorita
Nationalitate: Romana
Adresa de mail: fornea.andra@gmail.com
Telefon: 0722382346

II. Studii

– 2010 – Master, specializare „Administratie publica si legislatie Europeana” la Facultatea de Comunicarea si Relatii Publice „David Ogilvy”

– 1998 – 2003 Facultatea de Comunicare si Relatii Publice „David Ogilvy”, specializare publicitate si reclama, absolvita cu lucrarea: „Publicitate si Constructii de Sens”
– 1997 – 1998 Liceul I. L. Caragiale, profil sectie spaniola
– 1994 – 1997 Liceul Cervantes

III. Experienta profesionala

Perioada 2009-2010
Ocupatie: Presedintele in cadrul asociatiei „Mandru sa fii roman”
Domeniul de activitate: dezvoltare si implementare, proiect „Mandru sa fii roman”
Atributii, responsabilitati, realizari:
Website: dezvoltare, concept creativ, instrumente de marketing, newsletter – crearea unei platforme online de promovare a personalitatilor contemporane romanesti atat din Diaspora, cat si din Romania).
P.R.:managementul relatiei cu presa, evenimente, campanii de comunicare P.R., parteneriate media urmarind strategia de comunicare – Crearea unor legaturi stranse cu asociatiile romanesti din afara). Promovare media pe canale tv, in principal TVR International datorita audientei masive in diaspora Acest proiect s-a mai promovat pe canale ca: TVR 1, National TV, Pro TV.

Strategie de promovare si comuncare – Incheierea unui contract de colaborare si promovare reciproca cu A.N.P.C.P.P.S. Romania. . Incheierea unui protocol de promovare si colaborare cu asociatia Pro Familia, organizatoare a evenimentului Callatis.
Proiecte europene- dezvoltarea unui proiect depus la U. E., grant care se desfasoara pe 2 ani
Proiect European desfasurat cu gradinitele pe tema ”Poduri” sub egida Primariei Sectorului 4 si a primarului Piedone Popescu Cristian

Organizarea de evenimente, printre care:
20.05.2009, Sala Radio, „Balade din Carpati” care i-a avut ca protagonisti pe Felicia Filip si K1 cu participarea actorului Vlad Radescu si a corului Amadeus sub Patronajul Ministerului de Externe
25.12.2009, „Cadoul visat” pe postul de televiziune National TV
Proiect European desfasurat cu gradinitele pe tema ”Poduri” sub egida Primariei Sectorului 4 si a primarului Piedone Popescu Cristian

Perioada 2007-2008
Ocupatie: Director imagine la A.N.P.C.P.P.S Romania
Domeniul de activitate: asociatie pentru protectia consumatorului
Atributii, responsabilitati, realizari:
Organizarea de evenimente – evenimentul de la Camera de Comert cu participarea asociatiilor partenere din diverse state Europene, sub patronajul Academiei Romane, fundatiilor importante din Romania ca: Fundatia; cu participarea d-lui Ion Haiduc, Presedintele Academiei Romane si a altor personalitati.
Managementul relatiei cu presa – comunicate de presa, conferinte de presa
Strategie de comunicare – colaborarea cu toate Primariile si Prefecturile din tara. Crearea si desfasurarea unor campanii importante privind educarea consumatorului.
Proiecte Europene: colaborarea in cadrul programului European desfasurat pe 7 ani „Dolceta – Economii si investitii”.

Perioada 2007 – 2008
Ocupatie: Media Manager
Domeniul de activitate: in cadrul companiei Big Time Production, firma care se ocupa cu producerea si impresarierea artistilor din Romania
Atributii, responsabilitati, realizari:
Organizare de evenimente – Callatis EuroTour desfasurat timp de 2 ani in perioada Iunie-Iulie pe cuprinsul a 7 tari din U. E., printre care: Italia, Franta, Germania, Belgia, Austria,
Strategie de imagine
Conceperea si gestionarea ofertelor catre clienti – legatura si ofertarea catre casele de discuri
P.R.,relatie cu presa, TV, radio – campanie de imagine trupa Biondo.
Plan media
Parteneriate media urmand strategia de comunicare
Media Planning, rapoarte de marketing
Analiza piata de profil si concurenta, strategii de dezvoltare pe piata (S.W.O.T., G.A.N.T, P.E.R.T.)
Pozitionare, targetare.

Perioada 2006 – 2007
Ocupatie: realizator emisiuni
Domeniul de activitate: in cadrul radioului online Linux, care se ocupa cu promovarea artistilor romani din segementul de muzica dance si etno, avand spatiu de difuzare in Romania, Canada si America
Atributii, responsabilitati, realizari: emisiune realizata 3 zile pe saptamana plus compunerea playlist-ului zilnic.

Perioada 2004 – 2006
Ocupatie: P.R. si media manager al firmei United Media Group
Domeniul de activitate: showbiz
Atributii, responsabilitati, realizari:
Campania de imagine
P.R., evenimente – lansarea albumelor unor formatii ca Ro-mania, K1, Hora, Trinity. Legaturi cu case productie, cu radiourile locale si nationale.
Campanii de promovare
Organizare de evenimente – Festivalul berii”, „Milenium dance star”, o serie de evenimente in Spania prin firma Money Gram care a fost sponsorul principal si cu participarea extraordinara a Ambasadei Romanesti de la Madrid. Colaborare cu Ministerul Turismului pentru promovarea imaginii Romaniei la Targul International de Turism

Perioada 2003 – 2004
Ocupatie: P.R. si media manager al firmei Alfa Construct
Domeniul de activitate: constructii
Atributii, responsabilitati, realizari:
Strategie si management de brand – analiza, pozitionare, comunicare
Campanii promotionale, de fidelizare, de comunicare
Campanii ATL/BTL
Campanii si promotii, concursuri
Strategie de comunicare
P.R., campanie de comunicare P.R.

Perioada 2000 – 2003
Ocupatie: P.R. la firma Music Promotion
Domeniul de activitate: publicitate
Atributii, responsabilitati, realizari:
Organizare de evenimente – Damian Fire si campania de lansare a albumului de la Voltaj.
Conceperea si gestionarea ofertelor catre clienti
P.R., managementul relatiei cu media
Campanii media

Perioada 1998 – 2000
Ocupatie: ziarist
Domeniul de activitate: presa scrisa, cotidianele: „Tineretul liber”, „Ziua”, „Salut”
Atributii, responsabilitati, realizari: crearea de articole de interes pentru o categorie de varsta cuprinsa intre 16 – 20 ani.

Perioada 1996 – 1998
Ocupatie: coordonator de pagina, redactor
Domeniul de activitate: presa scrisa, cotidianele: „Azi”
Atributii, responsabilitati, realizari: crearea unei pagini zilnice, in cadrul ziarului „Azi”, intitulata „Generatia 9” care se ocupa cu problemele adolescentilor. Participarea la evenimente de interes pentru acestia. Organizarea de evenimente create de pagina „Generatia 9” pentru atragerea unui public tinta tanar de cititori.

IV. Alte abilitati

Diploma de „Expert in comunicare” oferita de Ministerul Apararii.
Programe de calculator stapanite: Word (diploma oferita de Ministerul Educatiei si Invatamantului in cadrul cursului de absolvire al salii Dalles), Excel, Powerpoint, Publisher, Corel Draw Suite X5.
Limbi straine cunoscute: Spaniola fluent, Engleza mediu (diploma de Cambridge), Franceza scris si vorbit.
Scrierea si aparitia unei carti bilingve (romana/engleza) cu poezii intitulata „Timpul”
Aparitii televizate pe tema drogurilor pe Tele 7 Abc.
Absolventa a scolii de televiziune.

Leave a Reply